پروژه ها
در این نوع سیستم در کف چاهک ، پیستون ، موتور و مخزن مایع قرار می گیرد. عمق چاهک بستگی به نوع پیستون دارد و در برخی موارد با استفاده از قرقره این عمق به حداقل کاهش می یابد. در برخی دیگر برای فراهم کردن فضای مورد نیاز پیستون برای حرکت، چاه متناسب با ارتفاع ساختمان، حفر می گردد. در این آسانسورها، جک هیدرولیکی (سیلندر و پیستون) مستقیما به یوک و پلاتفرم متصل شده و در زیر کابین اسانسور نصب میگردد.
این نوع جک یک به یک (1:1) است، یعنی به ازای یک متر باز شدن جک، کابین 1 متر جا به جا می شود. جک هیدرولیک آسانسور مستقیم به یوک کابین متصل بوده و دارای سیستم کناری و یا مرکزی می باشد.
این نوع جک دارای سه نوع مرحله است:
– به صفر رسیدن احتمال سقوط آسانسور به علت اینکه پیستون دائما زیر کابین قرار دارد.
– امکان استفاده حداکثر از فضا به علت اشغال فضای کم جهت نصب سیستم
– عملکرد آرام و بدون سروصدا و متعادل بودن
– امکان استفاده از ظرفیت های زیاد وکابین های پانورامیک (شیشه ای)
– نصب آسانتر وسرویس نگهداری کمتر نسبت به سیستم های دیگر
– اورهد مورد نیاز در این سیستم به اندازه ارتفاع کابین + فضای جان پناه تعریف شده در استاندارد EN 81
– برخورداری از ضریب امنیتی بالا جهت استفاده از این سیستم به عنوان خودروبر
– در اقلیم هایی که امکان کندن چاه در عمق زیاد به علت رسیدن به آب و…. وجود ندارد، جک های تلسکوپی دو یا سه استیج پیشنهاد می گردد.
پروژه ها
مشاوره موفق
تجربه
مشتری واقعی
مقدمه تاریخچه آسانسور نشان میدهد جابجایی عمودی از نیازهای اولیه بشر بوده و در طول تاریخ وسایل و ابزارهای مختلفی به این منظور اختصاص یافته است . آسانسور ها از….
بیشتر بخوانید